Verandert uw situatie?

Verhuizen

Verhuizen is vaak een hele klus. Niet alleen de verhuizing zelf, maar ook uw administratie vraagt aandacht. Aan wie geeft u uw nieuwe adres door?

1. U verhuist binnen Nederland

Wat is er geregeld?

De gemeente geeft uw nieuwe adres door aan ons. U hoeft ons dus geen adreswijziging te sturen. 

Wat moet u doen?

Meld uw verhuizing bij de gemeente waar u gaat wonen.  

Ontvangt u post van ons toch nog op uw oude adres? Dan komt dat doordat sommige gemeenten adreswijzigingen langzamer verwerken. Ook dan heeft het geen zin om uw nieuwe adres door te geven aan ons. Wij mogen geen adreswijzigingen doorvoeren. Zolang de gemeente uw oude adres voert, kunnen wij niet anders dan dat ook gebruiken.

Correspondentieadres

Wilt u uw post op een correspondentieadres ontvangen? Dat kan. Geef via Mijn Pensioencijfers, een brief of e-mail uw correspondentieadres door aan ons.

2. U verhuist naar, in of vanuit het buitenland

Wat moet u doen?

Geef uw nieuwe adres aan ons door via Mijn Pensioencijfers. Ook als u opnieuw verhuist. Verhuist u van een Nederlandse gemeente naar het buitenland? Zorg er dan voor dat u bent uitgeschreven bij de Nederlandse gemeente. Wij kunnen uw adreswijziging anders niet verwerken.